Jesper Rudloff

Jesper om sit fag
Jeg elsker at spille klassisk musik, men holder også meget af, at spille folkemusik.
Specielt Sønderhoningen (Fanø), samt musik fra Cape Breton, Irland og Skotland, ligger mig nært, hvilket mine elever også bliver "udsat" for.

Undervisningen
Min undervisning er hovedsagelig baseret på Suzukimetodens ideer, og melodier, da jeg selv er gammel Suzuki elev, men Suzukilærer kan jeg ikke kalde mig.
Violinundervisning tilbydes fra barnet er 5 år.
Bratsch tilbydes fra barnet er 8 år

Baggrund
Jeg startede med at spille violin på Ølstykke musikskole, da jeg var 8 år gammel.
Som 17 årig blev jeg optaget på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium i København, hvor jeg i 1993 tog diplomeksamen med violin som hovedfag. Derefter studerede jeg et lille års tid i London.
I perioden fra 1989 til 1995 har jeg assisteret i Radiosymfoniorkesteret, samt været kontraktansat i Det Kongelige Kapel og Cph.phil./Tivolis symfoniorkester

Min karriere som violinlærer startede da jeg, 18 år gammel, blev ansat på Gundsø Musikskole. Siden 1989 har jeg været ansat i Ølstykke (nu Egedal) Musikskole som violin og bratschlærer. Udover Hillerød Musikskole underviser jeg stadig på Egedal Musikskole.

Mød Jesper her

Jesper Rudloff