Lærerne

Camilla Hedegaard Bachhausen

Camilla om sit fag
"Blokfløjten er et ganske særligt instrument. Den er simpelt bygget, men klinger fantastisk når den mestres. Den findes i mange størrelser, og blokfløjtenisten kan derfor have mange forskellige roller i sammenspillet med andre. Det kan være alt fra overstemmen til den dybe bas, hvilket gør blokfløjten til et udfordrende og utrolig spændende instrument. Det er et stærkt undervurderet instrument, som jeg holder utrolig meget af"

Undervisningen
"Det allervigtigste for mig er at videregive min musikglæde til eleverne. Jeg formidler redskaberne, og hjælper eleven med at finde sin egen musikalske vej"

Baggrund
"Camilla er uddannet blokfløjtenist fra Det Kongelige Danske Musikkonservatorium i 2012, og har undervist i 15 år på musikskoler i og omkring København. Hun brænder selv allermest for musikken fra renæssancen og barokken, der er blokfløjtens kernerepertoire, og hun spiller koncerter med forskellige kammermusikgrupper"

Oplev Camilla og blokfløjterne her

Camilla Hedegaard Bachhausen